mandag den 3. maj 2010

TILLYKKE MED FOEDSELSDAGEN SEBASTIAN

... igaar.Jeg savner dig psyko meget! Bemaerk at man paa billedet, over mig kan ane et groent og gult maerke, der indikerer i hvilken retning Mekka ligger.
Soede Sebastian havde foedselsdag igaar og det fejrede jeg ved at tage min blaaeste bluse paa og staa af ved det forkerte stoppested, paa en motortrafikvej. Det var ca. 1000 grader varmt og jeg matte noedvendigvis, synge "Idag er det Sebastians foedselsdag hurra osv." hele vejen hjem for ikke at tabe modet. Det endte med at vaere helt festligt. Det lykkedes mig dog at komme ind og se et kinesisk tempel inde i en fantastisk limstenshule. Der var meget flot og ogsaa festligt. Senere tog jeg endnu en bus til George Town og stod heldigvis af, naesten det rigtige sted.
Sebastian du er herre soed og jeg glaeder mig til at se dig 26 aar gammel i Thailand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar