søndag den 2. maj 2010

Besynderligt gensyn

Torsdag moedte jeg en taxachauffoer. Han genkendte mig fra en tur, for 3 uger siden. Han koerte Line og mig en lang tur i sin utaette taxa, en sen aften og pludselig 3 uger senere, moedte jeg ham igen et helt tredje sted. Det synes han var rigtig sjovt og tilboed en taxatur rundt i Kuala Lipis, til en gangske fordelagtig backpacker pris. Foer jeg vidste af det havde jeg set den lokale fiskefarm, en limstenshule og hele hans familie. Efter at have set hans Mors hus, hvor han boede med ca. 15 familiemedlemmer, tog vi ud og spise. Vi fik fantastisk Thai-inspireret malaysisk mad, med kaempe kakkerlakker flyvende om oerene.

Taxachauffoer til hoejre, hans kone og 5 maaneder gamle baby til venstre.

2 kommentarer:

  1. Hvor sjovt - verden er besynderlig. Du lyder som om du tager det der med kakerlakkerne helt roligt?

    SvarSlet
  2. Det handler om at prioritere - man kan ikke vaere bange for alting, og her er mange ting at vaere bange for, indenfor dyreverdenen.

    SvarSlet