mandag den 24. maj 2010

Phuket

Sebastian var lige et smut forbi og besoegte mig paa Phuket. Det var en faaantastisk uge og vi havde det meget sjovt, midt i al tourismen.
Der var lange smukke strande og underholdning af alle mulige (og umulige)slags.
Vores hotel var rigtig dejligt, specielt fordi vi var de eneste gaester, der brugte poolen, jaa maaske de eneste gaester overhovedet.Vi skulle ogsaa ud en aften og se Thai Boksning. Jeg har desvaerre valgt at tage mit ene billede, da der ingen boksere var i ringen... underligt.Butikker var der nok af. Faktisk var der ikke meget andet end touristvenlige restauranter, barer og butikker.
Natur var der ogsaa noget tilbage af og vi proevede at komme lidt vaek fra alle de andre tourister og finde et ikke-overrendt sted.

Det lykkedes og vi blev sat i land paa en lille strand i en smuk lille bugt. Vi var vitterligt de eneste paa stranden og havde det hele for os selv i naesten tre timer. Det var meget specielt, mest fordi hver eneste kvadratmeter var overstroet med skrald! Der var mildest talt moegbeskidt, nogen havde der altsaa vaeret foer os...

Ellers var Sebastian bare soed og paen og sulten hele ugen og det var rart at se. Jo jo...

Jeg kan naesten ikke faa mig selv til at vise billeder af alt det skrald vi saa, men her til sidst kommer lige et par af hvad vi tourister, i skoen forening med Thaierne selv, goer ved Thailand:

1 kommentar:

  1. Det er for vildt - både det ene og det andet - både det skønne og det hæslige. Tjah, der sker jo ikke noget ved at smide en enkelt dåse, men hvis alle de andre også gør det såh...

    SvarSlet