torsdag den 27. maj 2010

24 AAR TIL MIG

HURRA - Idag har jeg foedselsdag og det er fabelagtigt! Jeg har faaet baade gode gaver og mange hilsner (tryk her) og saa har vejret vaeret USAEDVANLIGT godt. TAK for det hele!

Jeg har haft blomstrede shorts paa og gaaet en lang tur i... BANGKOK. Det er den/t slags sted, man ikke fortaeller om, foer man er ankommet. Her er altsaa fredeligt og fint og man bemaerker ikke de uroligheder, der har vaeret, paa andre tidspunkter end naar man gaar forbi et nedbraendt shoppingcenter. (Jeg er jo en kirurg med det kamera!) Ellers er her storbyfeeling, for alle pengene. Og jeg tager meget snart videre og ingen skal vaere bekymrede, jeg har faaet lov af Sebastian, Hans og adskillige thailaendere!

1 kommentar:

  1. Jeg retter lige dit link, flotte Ninja:

    http://fierceogfattig.blogspot.com/2010/05/dagens-fra-thailand.html

    SvarSlet