mandag den 1. marts 2010

Vel ankommet til INDIEN

Ja saa kom vi til Indien. Antallet af mennesker, koeretoejer og koeer er steget. Antallet af tourister og vestlige restauranter og engelsktalende indere er faldtet. Her er ofte kaotisk, men ogsaa spaendende.
Vi har ogsaa vaeret paa den foerste restaurant, der slet ikke serverede bestik. Line klarede ris og koed i stiv arm(haand). Jeg blev dog lidt forfjamsket og maatte bede om ske...
Det var under alle omstaendigheder et festligt maaltid!
Vi er nu i... ja det kan vaere svaert at huske efter 19 timers rundtur, dikteret af en pengegrisk rejsearrangoer. Jeg tror vi er i Kochi i staten Kerala. Moderne, travl by og maaske med en strejke imorgen, saa vi hverken kan komme frem eller tilbage.
Jeg traenger dog ikke til flere timer i tog, lige foreloebig, saa strejke er maaske helt fint. Det har vaeret lettere strabadsererne at komme frem og jeg endte med at haelde en god portion ananasjuice ud over mig, sko, tasker og saeder og maatte sidde klistret og svedende, den sidste time, ved siden af en ivrigt udspoergende inder, der ville vide om der var problemer med taage i Danmark, om jeg kendte Martin, der arbejder paa et plejehjem og om jeg troede paa gud.
Tak til Indien - jeg tror paa at jeg skal i seng snarest!

2 kommentarer:

  1. Er det Martin fra Kærbo? :-)

    Øhm, hvor har i været indtil nu? Ikke i Indien?

    SvarSlet
  2. HAHA

    Jeg skulle skrive Millingn lige før..

    SvarSlet