tirsdag den 2. februar 2010

VI HAR DET GODT!

Vi klarede den! Vi er nu i Indien, Goa Mandrem og det er toppen.

Trods sne i Koebenhavn og de mest vanvittige, nytteloese sikkerhedstjek i Indien, kom vi frem og jeg har nu faaet min foerste solskoldning(undskyld Kia, jeg proevede at undgaa det!). Det er ikke droemmestranden vi er landet paa, det er ikke paradis, det er ikke billedskoent, men det er moeg spaendende, dejlig varmt og med gode boelger. Paa stranden er der loese hunde, skrald, saelgere og ikke mindst tourister. Der er langhaarede maend, der udoever yoga paa stranden og folk kun iklaedt badetoej og ipood, der jogger afsted i vandkanten (but why?). Inde i byerne er der ogsaa gang i den. Biler, busser, lastbiler, knallerter og koeer naturligvis. Der er tourister paa motorcykler, med boern, dreadlocks og perlekaeder og europaeere, der virkelig lever sig ind i den allround Indiske ta'-det-roligt-tilvaerelse. Vi ved godt at hvis vi ikke bliver slaaet ihjel af at leje en motorcykel og koere den paa de Indiske veje, saa slaar vores moedre os ihjel for at loebe risikoen, naar vi kommer hjem. NO WORRIES - vi goer det ikke! Desuden har vi fundet en hoej langhaaret svensker, kun ifoert hvide hoerbukser, ved navn Max Boheme og jo, han er yogainstuktoer!





Man kan koebe mange farverige ting i Indien, man kan heldigvis ogsaa lade vaere.






Vi bor vist nok, som man boer i Goa...

3 kommentarer:

  1. Neeeeeeej! Solskolning kan jeg simpelthen ikke acceptere. Mere solcreme på! :)

    Godt at høre at I lever.

    Kram Line fra mig!

    :)

    SvarSlet
  2. Kære Nina!

    Som din far må jeg advare imod enhver halvnøgen svensk mand som kalder sig MAX BOHEME. Ringer der ikke nogen klokker? Max er ikke et ualmindeligt navn, men jeg søgte efter personer på de svenske gule sider og der er ingen der hedder Boheme i Sverige. Det er ikke et navn, det er en advarsel.

    KH Far

    SvarSlet
  3. Din far har ret. HOLD dig fra Max Boheme.. OH MY!! :)

    SvarSlet