onsdag den 3. februar 2010

Tak Mormor...

Jeg er saa glads for den lagenpose jeg fik af min Mormor i julegave. Og her skal der laegges vaegt paa ordet pose. Det er nemlig meget trygt at sove lukket inde i en pose, naar man er lidt bange for myrer, tusindben, ghekkoer, graeshopper, Indere, myg, fluer, diarre, larver, natsvaermere,havemanden, solskolning, loese hunde o.a. m.m. osv. Saa tak for, at intet kan roere mig naar jeg sover! Det hjaelper ogsaa med oejenmaske og oerepropper - sikkerhed frem for alt!

Idag har vaeret fantastisk. Intet mindre. Imorgen skal vi gaa en lang tur, bade og spise mere indisk mad. Forhaabentlig bliver vi ikke presset ud i at koebe lige saa meget Inder-grej som idag.

Vi var paa det her markede i Anjuna(tror jeg) og sad ned os spiste samosa ved siden af en soed Inder-dame. Hun fortalte om de dumme russiske tourister, om de soede paene danske tourister, (der enten burde faa sig en meget rig mand eller en de godt kunne lide...). Vi fattede ingen mistanke til hende. Saa laerte hun os at sige "jeg vil ikke koebe dine ting" paa hindu og det kan vitterligt vaere det vigtigste vi har laert til dato. Stadig ingen mistanke. Desvaerre er min hukommelse ikke totalt skarp og da jeg kort tid efter havde glemt hvordan man siger "jeg vil ikke koebe dine ting", stod jeg i HENDES butik, og var noed til at koebe en underlig fodlaenke i AEGTE soelv, som underligt nok rustede senere paa dagen...
Jamen, hvad skal man goere???

Resten faar i i billeder eller paa Lines blog, som er lidt mere udfoerlig. Jeg kan ikke sidde ved computeren laengere. Jeg faar myggestik. Ha' det dejligt alle.
Anjuna Market - koer, hunde, Indere, roegelse, tourister og GOA TRANCE for fuld udblaesning.
Man skal holde tungen lige i munden, naar 3 strandsaelgere proever at hustle en, samtidig. Line klarede det udemaerket paa trods af, at den ene var ved at graede og samtidig forbandede os langt vaek. De bruger alle kneb.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar