mandag den 15. februar 2010

Fra Hampi til Palolem

Line og jeg fejrede Valentines Day, ved at forkaele mig! Vi skulle op tidligt om morgenen, for at se en herlig hellig elefant bade i floden i Hampi. Jeg vaagner ca. 10 minutter efter jeg burde vaere gaaet, Line er paa vej ud af doeren og jeg aner ikke hvad der er op og ned. Jeg faar kastet mig i en klip-klap og render ned til floden, hvor der ingen spor er af elefant eller Line. Men pludselig kommer Line tilbage og har koebt gave til mig!!! OOrh - jeg har den stadig paa. Og saa maatte vi ud og lede efter elefanten, for den skulle altsaa have det bad mente vi. Vi fandt den kort efter. De drevne elefantpassere gad bare ikke passe dyrets badetider. Heldigvis kom der skub i det store dyr og inden laenge rullede den rundt i floden og blev vasket, som var den af guld. Faaantastic!I Hampi og mange steder vi kommer frem er boernene vilde med at blive fotograferet og saa se billedet paa skaermen paa kameraet bagefter. Ofte bliver moedrene ogsaa grebet af stemningen...

Her er ogsaa en vaeldig fotogen bananpalme

Senere tog vi 14 timer tilbage i bus. Denne gang var det en sove bus. Vi kunne ligge ned og sove, lige indtil vi koerte hen over et bump i vejen og man lettede fra madrassen. Naar man landede kunne man saa bare sove videre... Det var ret haardt og tilsvarende tiltraenkt at kaste sig i boelgerne i Palolem, Goa og lige tage en lur i solen, da busturen var overstaaet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar